Organiseert u in 2026 een nieuw evenement?
In onze gemeente zijn elk jaar veel evenementen, zoals carnaval, kermissen en muziekfeesten. Die vragen vaak om hulp van politie, brandweer, beveiliging en EHBO. Daarom is het belangrijk dat nieuwe evenementen op tijd worden gemeld.
Inzet politie, brandweer, EHBO
Veel evenementen vereisen ondersteuning van politie, brandweer, beveiliging en/of EHBO. We stellen een overzicht op van de evenementen die in 2026 gepland staan. Daarna informeren we de hulpdiensten hierover in verband met hun personele planning.
Aanmelden evenementen
Organiseert u een nieuw evenement in 2026? Meld dit dan uiterlijk 1 november 2025 bij ons. Vermeld daarbij de naam van de organisatie en de datum of data van het evenement. Aanmelden kan via evenementen@oostgelre.nl. Organisaties van jaarlijks terugkerende evenementen hoeven deze niet opnieuw te melden.
Vragen?
Neem dan contact op met de afdeling vergunningverlening via (0544) 39 35 35.