Mijn Oost Gelre
Veel gestelde vragen
Wat moet ik doen bij de eerste keer inloggen op Mijn Oost Gelre?
Als u voor het eerst inlogt, vult u uw e-mailadres in. Dit hebben wij nodig om contact met u op te nemen over uw aanvraag.
Hoe wijzig ik mijn contactgegevens
U kunt uw gegevens bekijken en wijzigen in Mijn Oost Gelre bij ‘Mijn profiel’. Hiervoor moet u inloggen met uw DigiD.
Hoe gaat de gemeente om met mijn persoonsgegevens?
De gemeente Oost Gelre gaat zorgvuldig om met uw persoonsgegevens.
U kunt uw gegevens bekijken en wijzigen in Mijn Oost Gelre bij ‘Mijn profiel’. Hiervoor moet u inloggen met uw DigiD.
Hoe verwijder ik mijn profiel?
Uw profiel is automatisch aangemaakt omdat u in Oost Gelre woont. U kunt het profiel niet volledig verwijderen.
Als u kiest voor ‘profiel verwijderen’, worden alleen uw contactgegevens (e-mailadres en telefoonnummer) verwijderd.
Uw profiel is nodig om gebruik te maken van gemeentelijke online diensten.
Hoe kan ik vragen of opmerkingen doorgeven?
Heeft u vragen of opmerkingen over Mijn Oost Gelre? Neem dan contact op via telefoonnummer (0544) 39 35 35 of mail naar gemeente@oostgelre.nl.