Mijn Oost Gelre

Mijn Oost Gelre: uw persoonlijke online omgeving. Heeft u iets aangevraagd? Dan ziet u in Mijn Oost Gelre wat de gemeente op dit moment met uw aanvraag doet.

Veel gestelde vragen

Wat moet ik doen bij de eerste keer inloggen op Mijn Oost Gelre?

Als u voor het eerst inlogt, vult u uw e-mailadres in. Dit hebben wij nodig om contact met u op te nemen over uw aanvraag.

Hoe wijzig ik mijn contactgegevens

U kunt uw gegevens bekijken en wijzigen in Mijn Oost Gelre bij ‘Mijn profiel’. Hiervoor moet u inloggen met uw DigiD.

Hoe gaat de gemeente om met mijn persoonsgegevens?

De gemeente Oost Gelre gaat zorgvuldig om met uw persoonsgegevens.

U kunt uw gegevens bekijken en wijzigen in Mijn Oost Gelre bij ‘Mijn profiel’. Hiervoor moet u inloggen met uw DigiD.

Hoe verwijder ik mijn profiel?

Uw profiel is automatisch aangemaakt omdat u in Oost Gelre woont. U kunt het profiel niet volledig verwijderen. 

Als u kiest voor ‘profiel verwijderen’, worden alleen uw contactgegevens (e-mailadres en telefoonnummer) verwijderd. 

Uw profiel is nodig om gebruik te maken van gemeentelijke online diensten.

Hoe kan ik vragen of opmerkingen doorgeven?

Heeft u vragen of opmerkingen over Mijn Oost Gelre? Neem dan contact op via telefoonnummer (0544) 39 35 35 of mail naar gemeente@oostgelre.nl.