ZoGemeld
Heeft u iets gezien dat kapot is of overlast veroorzaakt in uw buurt? Meld het eenvoudig via de Zo Gemeld app. Bijvoorbeeld een losse stoeptegel, een kapotte lantaarnpaal of afval op straat. Zo houden we Oost Gelre samen schoon en veilig.
Zo Gemeld app - melding openbare ruimte
Heeft u iets gezien dat kapot is of overlast veroorzaakt in uw buurt? Meld het eenvoudig via de Zo Gemeld app. Bijvoorbeeld een losse stoeptegel, een kapotte lantaarnpaal of afval op straat. Zo houden we Oost Gelre samen schoon en veilig.
Hoe werkt het?
- Download de app in de App Store of Google Play Store.
- Geef aan wat er aan de hand is en waar het probleem zich bevindt.
- Voeg eventueel een foto toe en verstuur uw melding.
Met de Zo Gemeld app wordt uw melding direct doorgestuurd naar de juiste afdeling. U ontvangt updates over de afhandeling.
Lukt het niet via de app? Maak een melding via de website of neem telefonisch contact met ons op via (0544) 39 35 35.
Veelgestelde vragen
Welke meldingen kan ik via de app doen?
Via de Zo Gemeld app kunt u diverse meldingen doen die te maken hebben met de openbare ruimte. Denk hierbij aan: zwerfafval, kapotte straatverlichting, schade aan wegen, overlast van bomen of groen en vandalisme of graffiti.
Moet ik een account aanmaken om een melding te doen?
Het is niet nodig om een account aan te maken. U kunt direct starten met het doen van een melding.
Hoe lang duurt het voordat een melding wordt opgepakt?
Dit is afhankelijk van de melding. Als u een e-mailadres achterlaat, ontvangt u een bevestiging van de gemeente na het maken van de melding.
Hoe weet ik of mijn melding in behandeling is?
Uw melding wordt door Zo Gemeld direct doorgestuurd naar ons. Als u een e-mailadres achterlaat, wordt u per mail op de hoogte gehouden van de status.