Mijn Loket

Uw pagina

Mijn loket is uw persoonlijke gedeelte van het digitale loket. Voor toegang tot 'mijn loket' logt u in met DigiD. DigiD (spreek uit: ‘Die-gie-dee’) staat voor Digitale Identiteit; het is een gemeenschappelijk systeem waarmee de overheid op internet uw identiteit kan vaststellen. Indien u nog geen DigiD heeft kunt u deze aanvragen op www.digid.nl . Hieronder leest u voorbeelden van de zaken die u in Mijn Loket kunt regelen.

Geen aanvragen en meldingen

Een aanvraag of melding kunt u niet via het digitaal loket doen. Daarvoor moet u op deze website zijn bij de Producten. Zoek het product en kijk bij het tabblad Aanvraag hoe u de aanvraag kunt doen. Ga naar https://www.oostgelre.nl/dienstverlening/producten.

Persoonlijke gegevens

Hier ziet u uw persoonlijke gegevens zoals die bekend zijn in de basisregistratie personen van Oost Gelre. Contactgegevens zoals e-mail en telefoon kunt u hier zelf invullen of wijzigen. Zijn er andere gegevens die moeten worden aangepast? Neem dan contact op met gemeente Oost Gelre.

Lopende zaken

Bekijk online de zaken die u digitaal heeft aangevraagd en die op dit moment in behandeling zijn bij de gemeente Oost Gelre. 

Actuele Contacten

Hier vindt u alle zakelijke contacten die u heeft met medewerkers van de gemeente Oost Gelre die zijn vastgelegd en die nog niet zijn afgerond.

Inloggen DigiD

Logo DigiDInloggen op Mijn Loket met DigiD