Mijn Loket

Uw pagina

Mijn loket is uw persoonlijke gedeelte van het digitale loket. Voor toegang tot 'mijn loket' logt u in met DigiD. DigiD staat voor Digitale Identiteit; het is een gemeenschappelijk systeem waarmee de overheid op internet uw identiteit kan vaststellen. Indien u nog geen DigiD heeft kunt u deze aanvragen op www.digid.nl . Hieronder leest u voorbeelden van de zaken die u in Mijn Loket kunt regelen.

Geen aanvragen en meldingen

Een aanvraag of melding kunt u niet via het digitaal loket doen. Daarvoor moet u op deze website zijn bij de Producten. Zoek het product en kijk bij het tabblad Aanvraag hoe u de aanvraag kunt doen. Ga naar https://www.oostgelre.nl/dienstverlening/producten.

Persoonlijke gegevens

Hier ziet u uw persoonlijke gegevens zoals die bekend zijn in de basisregistratie personen van Oost Gelre. Contactgegevens zoals e-mail en telefoon kunt u hier zelf invullen of wijzigen. Zijn er andere gegevens die moeten worden aangepast? Neem dan contact op met gemeente Oost Gelre.

Lopende zaken

Bekijk online de zaken die u digitaal heeft aangevraagd en die op dit moment in behandeling zijn bij de gemeente Oost Gelre. 

Inloggen DigiD

Logo DigiD  Inloggen met DigiD in Mijn Loket

 

Inloggen eHerkenning

Logo eHerkenning    Inloggen met eHerkenning in Mijn bedrijvenloket