Organiseert u in 2024 een nieuw evenement?
Meld uw evenement voor het komende jaar vóór 1 november 2023 aan.
In onze gemeente vinden elk jaar veel evenementen plaats. Denk daarbij aan carnaval, de kermissen en muziekevenementen. Evenementen vragen veel personele inzet van hulpverleningsdiensten. Daarom is het nodig dat evenementen op tijd gemeld zijn.
Inzet politie, brandweer, EHBO
De meeste evenementen vragen om inzet van politie, brandweer, security en/of EHBO. De gemeente maakt een overzicht met de evenementen die in 2024 op de planning staan. De hulpdiensten worden hiervan op de hoogte gebracht.
Aanmelden evenementen
Organisaties van nieuwe evenementen kunnen dit tot 1 november 2023 melden bij de gemeente. U kunt uw evenement aanmelden met de gegevens van de organisatie en de datum/data. Dat kan via evenementen@oostgelre.nl.
Vragen?
Heeft u vragen? Dan kunt u contact opnemen met de afdeling vergunningverlening van de gemeente via (0544) 39 35 35.