Organiseert u in 2022 een nieuw evenement?

In de gemeente Oost Gelre vinden jaarlijks veel evenementen plaats. Denk daarbij aan carnaval, de kermissen en muziekevenementen. Evenementen vragen veel personele inzet van hulpverleningsdiensten. Daarom is het nodig dat data tijdig worden doorgegeven. Meld dat vóór 1 november 2021 bij de gemeente. 

Inzet politie, brandweer, E.H.B.O.

De meeste evenementen vragen om inzet van politie, brandweer, security en/of E.H.B.O. De gemeente maakt een overzicht met de evenementen die in 2022 georganiseerd worden en geeft die door aan de hulpdiensten in verband met hun planningen.

Aanmelden evenementen via e-mail

Organisaties van nieuwe evenementen kunnen dit tot 1 november 2021 bij ons melden. Dat kan door een mail te sturen naar evenementen@oostgelre.nl. Vermeld hierin het evenement, de datum/data en de gegevens van de organisatie.

Heeft u vragen?

Neem dan contact op met de afdeling Publiek en Bestuur van de gemeente Oost Gelre, via (0544) 39 35 35.