Dienstverlening gemeente Oost Gelre aangepast per 23 maart

Met ingang van maandag 23 maart past de gemeente Oost Gelre haar dienstverlening aan.

Het gemeentehuis is vanaf die datum geopend op:

  • Maandag van 09.00 tot 12.30 uur
  • Dinsdag van 13.00 tot 17.00 uur
  • Woensdag van 09.00 tot 12.30 uur
  • Donderdag van 13.00 tot 19.00 uur
  • Vrijdag van 09.00 tot 12.30 uur

Onze dienstverlening gaat door

Het blijft mogelijk om tijdens openingstijden een paspoort of rijbewijs aan te vragen. En om geboorte- of overlijdensaangifte te doen. Maar maakt u daarvoor wel een afspraak.

Veel kunt u digitaal regelen

Veel producten kunt u ook digitaal regelen via deze website. Bijvoorbeeld een melding woon- en leefomgeving of het doorgeven van een verhuizing. Bekijk een alfabetisch overzicht van onze digitale producten.

We blijven telefonisch bereikbaar

Het gemeentehuis blijft telefonisch bereikbaar van maandag t/m donderdag van 09.00 – 17.00 uur en op vrijdag van 09.00 – 16.00 uur. Vanwege de minimale bezetting en het grotendeels thuiswerken kan het zijn dat we uw gegevens noteren in een terugbelverzoek. U wordt dan zo snel mogelijk teruggebeld door een collega die uw vraag kan beantwoorden.

Komt u naar het gemeentehuis?

Houdt u zich dan aan de hygiënemaatregelen en houd afstand. Bent u verkouden, hoest u en/of heeft u koorts? Verzet uw afspraak dan naar een later moment. Zo zorgen we voor elkaar. Maak zoveel mogelijk van tevoren een afspraak. Voor een bezoek aan balie Burgerzaken is een afspraak verplicht.

Komt u een identiteitsbewijs of rijbewijs ophalen?

Dan kan dat vanaf 23 maart alleen tijdens de bovenstaande openingstijden. Het gemeentehuis is buiten deze tijden gesloten. Voor het afhalen van documenten hoeft u geen afspraak te maken.