Dienstverlening gemeente Oost Gelre aangepast per 23 maart

Met ingang van maandag 23 maart past de gemeente Oost Gelre haar dienstverlening aan.

Het gemeentehuis is vanaf die datum geopend op:

  • Maandag van 09.00 tot 12.30 uur
  • Dinsdag van 13.00 tot 17.00 uur
  • Woensdag van 09.00 tot 12.30 uur
  • Donderdag van 13.00 tot 19.00 uur
  • Vrijdag van 09.00 tot 12.30 uur

Onze dienstverlening gaat door

Het blijft mogelijk om tijdens openingstijden een paspoort of rijbewijs aan te vragen. En om geboorte- of overlijdensaangifte te doen. Maar maakt u daarvoor wel een afspraak.

Komt u een identiteitsbewijs of rijbewijs ophalen?

Dan kan dat vanaf 23 maart alleen tijdens de bovenstaande openingstijden. Het gemeentehuis is buiten deze tijden gesloten. Voor het afhalen van documenten hoeft u geen afspraak te maken.

Veel kunt u digitaal regelen

Veel producten kunt u ook digitaal regelen via deze website. Bijvoorbeeld een melding woon- en leefomgeving of het doorgeven van een verhuizing. Bekijk een alfabetisch overzicht van onze digitale producten.

We blijven telefonisch bereikbaar

Het gemeentehuis blijft telefonisch bereikbaar van maandag t/m donderdag van 09.00 – 17.00 uur en op vrijdag van 09.00 – 16.00 uur. Vanwege de minimale bezetting en het grotendeels thuiswerken kan het zijn dat we uw gegevens noteren in een terugbelverzoek. U wordt dan zo snel mogelijk teruggebeld door een collega die uw vraag kan beantwoorden.

Komt u naar het gemeentehuis?

Houdt u zich dan aan de hygiënemaatregelen en houd afstand. Bent u verkouden, hoest u en/of heeft u koorts? Verzet uw afspraak dan naar een later moment. Zo zorgen we voor elkaar. Maak zoveel mogelijk van tevoren een afspraak. Voor een bezoek aan balie Burgerzaken is een afspraak verplicht.