Met ingang van maandag 23 maart past de gemeente Oost Gelre haar dienstverlening aan.
Het gemeentehuis is vanaf die datum geopend op:
- Maandag van 09.00 tot 12.30 uur
- Dinsdag van 13.00 tot 17.00 uur
- Woensdag van 09.00 tot 12.30 uur
- Donderdag van 13.00 tot 19.00 uur
- Vrijdag van 09.00 tot 12.30 uur
Onze dienstverlening gaat door
Het blijft mogelijk om tijdens openingstijden een paspoort of rijbewijs aan te vragen. En om geboorte- of overlijdensaangifte te doen. Maar maakt u daarvoor wel een afspraak.
Komt u een paspoort / identiteitsbewijs of rijbewijs ophalen?
Dan kan alleen tijdens de bovenstaande openingstijden. Het gemeentehuis is buiten deze tijden gesloten. Vanaf maandag 5 oktober 2020 moet u ook voor het ophalen van reisdocumenten / rijbewijzen een afspraak maken.
Veel kunt u digitaal regelen
Veel producten kunt u ook digitaal regelen via deze website. Bijvoorbeeld een melding woon- en leefomgeving of het doorgeven van een verhuizing. Bekijk een alfabetisch overzicht van onze digitale producten.
We blijven telefonisch bereikbaar
Het gemeentehuis blijft telefonisch bereikbaar van maandag t/m donderdag van 09.00 – 17.00 uur en op vrijdag van 09.00 – 16.00 uur. Vanwege de minimale bezetting en het grotendeels thuiswerken kan het zijn dat we uw gegevens noteren in een terugbelverzoek. U wordt dan zo snel mogelijk teruggebeld door een collega die uw vraag kan beantwoorden.
Komt u naar het gemeentehuis?
Houdt u zich dan aan de hygiënemaatregelen en houd afstand. U wordt gevraagd uw contactgegevens te registreren.
Bent u verkouden, hoest u en/of heeft u koorts? Verzet uw afspraak dan naar een later moment. Zo zorgen we voor elkaar. Maak zoveel mogelijk van tevoren een afspraak. Voor een bezoek aan balie Burgerzaken is een afspraak verplicht.