Deze website gebruikt cookies om uw gebruikerservaring op de website te verbeteren. Gaat u hier mee akkoord?

Sla menu over en ga naar de inhoud

Gemeente Oost Gelre - Meldingen- en klachtennummer buiten 9.00 ...

-

Meldingen- en klachtennummer buiten 9.00 en 13.00 uur alleen voor spoedgevallenLeesVoor

14-09-2011 |

Een straatlantaarn stuk? Gedumpt afval? Een stoeptegel die scheefligt? Dat kunt u telefonisch doorgeven bij het meldingen- en klachtennummer van de gemeente: (0544) 393200. Het nummer is bereikbaar op werkdagen tussen 9.00 en 13.00 uur. Buiten die tijden kunt u alleen met spoedgevallen met dit nummer bellen. Daaronder verstaan we situaties die een gevaar voor de omgeving kunnen opleveren, zoals een gat in de weg of een overstroming.

Waar is het meldingen- en klachtennummer voor bedoeld?

U kunt bij dit nummer meldingen/klachten doorgeven over:

  • openbare verlichting (geef hierbij de straat/huisnummer, het lichtmastnummer en de aard van de storing of het defect door)
  • wegen (bijv. een gat in de weg of verzakte trottoirtegels)
  • straatmeubilair (bijv. een bank die stuk is)
  • verkeersborden en wegwijzers (bijv. omgetrokken borden)
  • watergangen (bijv. vuillozingen in sloten)
  • riolering (bijv. verstopte riolering op terrein gemeente)
  • openbaar groen (bijv. onderhoud of illegale storting van puin)
  • speeltuinen (bijv. speeltoestellen die stuk zijn)
  • ongedierte in de openbare ruimte (bij overlast of dierplagen)

 

Digitaal doorgeven

Is uw melding niet spoedeisend? Dan kunt u er ook voor kiezen uw melding online door te geven via ons digitaal loket.

Dat kan natuurlijk 24 uur per dag, 7 dagen per week.